Nákupní košík je prázdný
Zákazník: nepřihlášen
Počet položek: 0 Ks
Cena celkem: 0 Kč
 
 
 
Hledat
telefon příslušenství
Mobilní telefony
Příslušenství
Kontakty:
Zákaznická podpora:
Vodafone   776 666 466
E-mail: info@koupit-mobil.cz
Icq: icq 329-478-593
Skype: skypedobirkamobil
Po-Pá: 9.00 - 17.00
Reklamační oddělení:
Po-Pá: 9.00 - 17.00
reklamace@koupit-mobil.cz
Naši partneři

Akční nabídky

Samsung Galaxy S4 mini i9195 White

Samsung Galaxy S4 mini i9195 White Představujeme nádherný a výkonný mobilní telefon Galaxy S4 mini, který sdílí zák ...
Vložit do košíku 5780 Kč
6990 Kč
sleva -17.7396%
skladem
578,-

Sony Xperia M C1905 Black

Sony Xperia M C1905 Black Společnost Sony představuje další skvělý smartphone z řady Xperia. Je jím Sony C ...
Vložit do košíku 3120 Kč
4590 Kč
sleva -32.6797%
skladem
312,-
Nejprodávanější
Reklama: Osobní půjčka Cetelem

Poradna

Vložit nový dotaz
 
petr
Dobrý den,chtěl bych se zeptat,po kolikáté reklamaci bych měl podle Vás nárok na výměnu mobilního telefonu.Prokazatelně mám za sebou 6 reklamací v záruční době a stále prý mám nárok jen na opravu!
Pavel
Dobrý den, nárok na výměnu nebo vrácení peněz máte v případě 3. stejné nebo 4. různé uznané vady.
Irena
Dobrý den, doporučil byste mi koupit bez obav neoriginální kryt na SE K800i, nebo je pravděpodobné, že nebude sedět Děkuji Irena
Pavel
Dobrý den, nedoporučuji kupovat neoriginál kryty.
Barka
Zdravim,mam Nokia 2730 bez ceskeho jazyka,potrebovala bych poradit na jakych strankach je mozno sehnat ke stazeni nejaky softver nebo neco takoveho... Diky )
Pavel
Dobrý den, pokud máte MT bez CZ budete muset nejspíš navštívit prodejnu kde se tímto zabývají a nechat si udělat update softwaru.
monika
Dobrý den,mám výsuvný telefon samsung s5200, který zasunutý normálně funguje, ale jakmile mobil vysunu displej zčerná a nereaguje. Displej funguje normálně až tak po několika minutách kdy se telefon opět zasune. Telefon mám 2 roky.
Pavel
Dobrý den, podle popisu vady máte problém s flexem. Oprava tohoto telefonu je cca 700 Kč.
Láďa
dobrý den,prosím potřebuji poradit při přijmutí nebo volbě hovoru, neslyším volajícího nebo volaného pouze přes hlasitý reproduktor, mne prý je slyšet normálně.Mám tlf. N 95, mnohokrát děkuji za radu.
Pavel
Dobrý den, v lepším případě se jedná o vadu reproduktoru, která vychází na cca 300,-Kč. V tom druhém případě se jedná o vadu flexu, kde oprava činí cca 800,-Kč.
Veronika
Dobrý den. Měla jsem v servisu nokii E52-nenačítala micro SD karty. V servisním listu jsem měla napsáno, že karty načítá zcela bez problémů, a že doporučují reset karty. Můžete mi prosím poradit, jak mám kartu resetovat Díky
Pavel
Dobrý den, kartu naformátujte v PC.
honza
jde u s.e. xperia ray vynout zvuk foťáku honza
Pavel
Dobrý den, ano zvuk lze vypnout.
Petra
Dobrý den Chtěla bych se zeptat jak de zjistit kod pro telefon LG GW520 Děkuji
Pavel
Dobrý den, standartní kod pro LG je 1234 nebo 0000. Pokud tyto kody nefungují je nutné nechat si provést faktoryset.
Weronika
Dobrý den.Mám SE xperia x2 a po přeinstalaci si mi nezobrazily ikony a ani ikona fotoaparátu.Kde je chybaděkuji za pomoc
Pavel
Dobrý den, jedná se o špatný update softwaru. Provést znovu.
vlada
Prosim mam pametovou kartu dal jsem ji do jineho telefonu pak zpatky a byla zaheslovana ale ja ji nikdy nezahesloval co mam delat
Pavel
Dobrý den, bohužel kartu nelze odheslovat.
biba
dobrý deň. mám lg km900, a dala som si bezpečnostný kód, aby si nikto nemohol pozerať moje fotky, správy..atď. ... kód som mala 1908 alebo 19085. no jedného dňa som si ho išla zadať a už mi písalo, že chybný bezpečnostný k´d, pritom ráno som ho ešte zadávala a bol správny. neviete mi prosím nejako poradiť je to môj jediný dobrý mobil a ja mám na nom všetko zablokované, nič sa na nom nedá robiť, ani net, ani správy nič...dakujem
Pavel
Dobrý den, obávám se, že nic jiného než provést odblok bezpečnostního kódu Vám nezbyde. Nejspíš přijdete o všechna data.
Honza
Dobrý den. Mám N8. Po aktualizaci SW mi nejde čeština. Zjistil jsem, že je telefon z Číny. Dá se nějak nahrát čeština Děkuji.
Pavel
Dobrý den, nechte provést update softwaru.
Kateřina
Dnes ráno mi upadl mobil a je v profilu offline...a pokud to přepnu na normální chce po mě SIMkartu,která tam je.Jiné SIMkarty v mém mobilu fungují.A má v jiných mobilech také.Ráda bych věděla co s tím.Děkuji za odpověď.
Pavel
Dobrý den, u telefonu Vám po nárazu přestal fungovat signál. (nejspíš poškozený signálový filtr). Nutná mechanická oprava.
Irena
Dobrý den, potřebuji už nutně kompletní kryt na SE K800i.Telefon mi velmi vyhovuje a nechci se ho vzdát.Mám si na něho koupit kryt druhovýroby za pár korun beze strach, že nebude sedět , nebo mi doporučujete originál A kde ho sehnat Děkuji
Pavel
Dobrý den, neoriginál kryt nedoporučuji a originál již možná neseženete.
marci
Dobrý den,mám Nokia C 3-00 a potrebuju nainstalovat nový sowtvare,protože mi nejde připojit internet.Kolik stojíDěkuji za odpověď
Pavel
Dobrý den, update softwaru stojí 350,- Kč.
Tony
dobry de.. mel jsem na N 5130 XM praskly displej tak jsem ho vymenil a ted se mi po startu ukaze jen bila obrazovka. co s tim mam delat bude stacit kdyz ho aktualizuju pres Nokia suite
Pavel
Dobrý den, vada kterou popisujete odpovídá špatnému LCD.
Ivo
Nokia E65 nejde zapnout, chce to po mě zamykací kod. 12345 JSEM ZKUSIL
Pavel
Dobrý den, musíte si telefon nechat odblokovat.
Adéla
Dobry den. Mela jsem Nokii 3100, pak si poridila novy tel, kam jsem dala starou sim kartu. Na stare Nokii jsem mela ulozenou spoustu dat vcetne sms, kontaktu atd. Kdyz jsem po nejakem case sim do tohoto stareho tel vratila, abych si kontakty a nektere sms prepsala, zjistila jsem, ze je uplne pryc pamet telefonu. Neni tam ani jedna sms, nic. Cela ta pamet je smazana. Nic jsem s tel nedelala, jen jsem ho vypla, vytahla kartu a pouzivala ji v novem tel. Da se to nejak resit, vratit data Diky
Pavel
Dobrý den, občas se stává, že mobilní telefon vymaže sám veškerá data, jelikož byla chyba v softwaru. Pokud se toto stalo i Vám, data jsou nenávratně pryč.
jakub
dobry den kdyz jsem zapomel kod zamku telefonu da se to nak zrusit na nokii expres musick
Pavel
Dobrý den, pro odblok zamku telefonu doporučujeme update SW.
petra martinkova
dobrý večer, zablokovala jsem si sim kartu,a požadovany puk neznám.jaká je možnost ,že karta bude zase zaktivována.. děkuji za odpověd
Pavel
Dobrý den, v této situaci se musíte obrátit na svého operátora.
 

Přečtěte si obchodní podmínky, informujte se o svých právech i povinnostech, děkujeme.